Als je werkt met het Culturele Doelgroepenmodel is het verstandig je te focussen op een aantal doelgroepen. Nadat je deze keuze hebt gemaakt, is het interessant om per Culturele Doelgroep te kijken wat je allemaal al weet over deze groep kijkend naar jouw organisatie: hoe gedraagt die groep zich bij jou. Hoe verloopt bijvoorbeeld de reis van je bezoeker, van oriëntatie tot aankoop en na het bezoek? Het is interessant om per Culturele Doelgroep de klantreis in kaart te brengen, want dit zou nog wel een erg kunnen verschillen. Hoe je dit kunt doen, lichten we graag toe in deze sessie.
Kim van den Brink, founder van Ask your Audience, neemt je op donderdag 3 oktober om 10 uur mee in wat een klantreis (customer journey) is, hoe je hier zicht op krijgt en hoe je dit kunt ontwerpen en onderzoeken om verder te komen. Uiteraard is er achteraf ruimte voor het stellen van vragen en uiterlijk 11 uur ronden we af.
Je kunt je via deze link aanmelden om erbij te zijn.